torstai 28. maaliskuuta 2013

Elina "Ellu"

Meikäläinenpä alottaa tämän esittely hommelin vaikka oonki ollu jo jonki aikaa äänessä täällä. Huomaa vissiin, että ei aina oo elämää ;D

Elikkä elikkä 1. Elina on nimi ja Elluksi sanotaan sun miksi koskaan kukaan kerkeää. Varsinaista partio nimeä mulla ei oo vaan menny tällee perinteikkäämmin vaan normi nimien kanssa. 2. Olen 20-vuotias ja täytän tänä vuonna 21 (ikäkriisi iskee ja rypyt tullee essiiin...). 3. Oon ollu partiossa vuodesta 1999 lähtien pitäen yhen välivuosi paussin, ko asuin Englannissa. Elikkä mitä se tekee.. 13 vuotta? 4. Oon kerinny tehä partiossa paljon! Olin sudarina ChiliPanttereissa josta sitten jatkettiin Hattivatti vartioon ja Vajkku vaeltajiin. Alotin laumanjohtajana kasiluokkalaisena ja sitä hommaa on jatkettu tähänkin vuoteen asti tyttö ja poika sutkujen kanssa, mulla oli ysiluokasta lähtien tyttö-vartio nimeltä Vaahtokarkit. Pari vuotta tuli puuhattu lippukunnanlehden parissa, olin vuoden verran vai vähä enemmän akela/vastaava akela (sudariosastonjohtaja), vuojen verran tarpojaosaston johtaja, hallituksessa ollaan, leirejä on kaitsettu (esim. Havu ja nyt MP) ja tällähetkellä sitte lippukunnan apulaisjohtajana. Isompia leirejä oon kolunnu 21st Jamboreen enkus, islannin oman jambin ja 22snd jambin ruottisa ja Tarus, Havu, Leimu, Kilke yms.. Tuntuu, että unohdin jotain, mutta eiköhän tuossa ala olleen jo ihan tarpeeksi. 5. Oon Mäkkärissä töissä tällähetkellä ja ensiviikolla alkaa valmennuskurssi kauppikseen. En koe ihan hirviästi eroavan partiominästä "normi"minänä, kai mä oon samanlainen aina?

6. Mä en itseasiassa tiiä hirveänä mittään Espanjasta ja aikalailla vieläki luulen, että Teneriffa on oma hommansa vai kuuluuko Espanjaan, eiku miten se meni? Jalkapalloa ne Espanjalaiset vissiin tykkää pelata ja ossaako ne vähän heikosti enkkua? Ruotsin Jamboreella törmäsin vaan johonkin tosi pleijeriin Espanjalaiseen ja seki tais päivät pitkät potkia palloa eikä menny yhtenäkkään päivänä töihin. Mutta en halua yhden ihmisen perusteella muodostaa koko kuvaa espanjalaisista. 7. Mä tahtoisin ihan ensimmäisenä, että tää reissu ihan oikeasti saatais tapahtumaan! Ja se on kans aika tärkeetä, että pysytään paineen alla väleissä vaeltajakamujen kaa eikä pimahella toisille. Toivoisin, että tutustuttaisiin joihinkin ihan huippuihin Espanjalaisiin ja vois muistella reissua monet vuodet hymyssä suin. 8. Mä oon nyt vähän hölmö, mutta puhelin, kamera, aurinkolasit, kivat kengät ja shortsit (mä ihan oikeasti toivon lämpimiä kelejä) 9. Mä en oo itseasiassa päättäny vielä.. Mä saatan ottaa semmosen mun ísomman kassin, jota oon raahannu jambeilla, mutta toisaalta matkalaukuis on ne vetorullat, jokka on ihan jees eikä seläskantoa.. Tätä selkeesti täytyy vielä pohtia.

10. Haluaako joku laskea mun kirjoitusvirheet? Mulla on kolme tatskaa ja koira nimeltä Bumba, jonka haluisin ottaa joka paikkaan mukkaan, mutta en voi.




Aikamoista pikselimössöä ko kopsasin facesta kuvia.. en jaksanu ettiä oikeita.. LAISKA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti