torstai 11. huhtikuuta 2013

Katri

1. Nimi on siis Katri.
2. Ikä neljä päivää yli 23 eli vaeltajaksi hieman yli-ikäinen. Vaeltajaohjelma ei kuitenkaan oikein käynnistynyt meidän ikäkauden aikana, joten ollaan nyt Samin kans vähän myöhässä suorittamassa Ulkomaanprojektia.
3. Partiossa oon ollut nyt 17 vuotta jos oikein laskin
4. Mitä niiden partiovuosien aikana on tapahtunut partion saralla: Sudari- ja vartioaika meni normaalikaavan mukaan kokoustellen ja leireillen. Ei muutenkaan mitään erityisen ihmeellistä partiouralla: oon ollut johtajana muutaman vuoden tarpojilla ja lukuisia leirejä, retkiä, kisoja ym. oon ollut mukana järjestämässä. Nyt oon vaeltajaluotsina toista vuotta. 
Kesällä lähen ekalle kv-partioreissulleni EB:lle! :) Ja toinen on sitten tämä projekti.
5. Oletko eri ihminen partion ulkopuolella, mitä "oikeaan" elämääsi kuuluu: Partion ulkopuolella opiskelen lääkiksessä ja soitan Teekkaritorvissa. Ja nykyään kuntoilenki. :)
6. Onko ennakkoluuloja/ennakkotietoa Espanjasta/Espanjan partiolaisista? Mun käsitykset espanjalaisista perustuu lähinnä Serranon perhe -sarjaan. :) Oon myös opiskellut espanjaa kolme kurssia aikuislukiossa. Espanjan partiolaisista ei ole vielä kokemuksia.
7. Mitä odotat ulkomaan projektilta. Lämpöä, kaikenlaista uutta, mukavia ihmisiä, itsensä ylittämistä, espanjan oppimista... 
8. Mitkä viisi asiaa koet tärkeimmäksi pakata mukaan reissulle? Hyvät kävelykengät, lompakko, kännykkä, kamera, partiohuivi.
9. Valitsetko rinkan vai matkalaukun? Rinkan varmaan. Toisaalta meidän ei tarvi pitkiä matkoja varmaan kantaa kamoja niin matkalaukku olis kätevämpi. Pitää miettiä uudestaan ku ohjelma tarkentuu. :)
10. Vapaa sana !! JEE Espanjaan! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti